Vedle běžných standardních pořadačů existují i pořadače speciální – firemní s přebalem s konkrétní firmy. Firemní zakázkový pořadač je důležitou součástí naší korporátní image zejména při osobním jednání se zákazníkem. Pořadač či firemní desky patří k tzv. „markantům“, předmětům, které ukazují naše postavení a integritu tak jako třeba kvalitní pero, hodinky či obuv. A samozřejmě platí zásada, že první dojem můžeme vzbudit pouze jednou.

Firemní pořadač s našimi firemními podklady má tu zásadní výhodu, že díky otevírací mechanice můžeme obsah pořadače uchovat vždy zcela aktuální. Což pevná knihařská vazba neumožňuje. U zakázkových pořadačů existuje nepřeberné množství vnitřních a vnějších povrchů a použitelných mechanik. I relativně jednoduchý výrobek jako zakázkový pořadač má svá přirozená specifika (přiřazení šířky hřbetu výšce a druhu mechaniky) a je proto účelné svá očekávání konzultovat s odborníkem – výrobcem. Vzhledem k tomu, že výrobní náklady firemních pořadačů silně závisí na počtu kusů, je účelné obstarání zakázkových pořadačů uvažovat na raději delší období.

Ing. Kadeřávek – marketing KORONA CZ, s.r.o.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.